COVID19: Přijímáme objednávky z Eshopu, Instagramu, Facebooku - dodání DPD nebo osobní odběr na prodejně v Brně.

Reklamace

POTŘEBUJETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Pro reklamaci si prosím stáhněte jednoduchý reklamační formulář Nebbia, ke kterému přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:

NEBBIA Brno
OC Olympia Brno
U Dálnice 777
664 42 Modřice

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Vadné zboží můžete také reklamovat, vrátit nebo donést na výměnu do kamenné prodejny Nebbia Brno v Olympia Centru Brno.

Po posouzení našim reklamačním oddělením, uvědomíme Vás emailem nebo SMS.

Peníze za vrácené zboží, Vám budou poslány na účet BEZ poštovného.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Stáhněte si reklamační formulář ve verzi .doc nebo .pdf.